vrijdag 16 april 2010

Wij gaan die keuken winnen!

De verbouwing vraagt een koel hoofd en enorme creativiteit. Tegenstrijdige zaken wat mij betreft. Het lukt me niet om tegelijkertijd crea-bea te zijn en handige-harry en snelle-jelle.

Dus het ene moment ben ik zakelijk en koel als ik de offerte van de aannemer grondig doorspit op veranderde details. Met een ferme laatste zin hoop ik de onderhandelingen qua inhoud en prijs af te ronden. Bijna klaar dus....

Op een ander moment, of liever, drie weken lang verschillende kleine andere momentjes, ga ik creatief doen om een prijsvraag te winnen. Hoofdprijs: een keuken! En laat die nou net bij ons bijna wegbezuinigd worden. Als we hem winnen zijn alle problemen in 1 keer opgelost. Makkelijk dus! Gaat lukken, bijna voor elkaar...

zie hier de winnende inzending:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten