zondag 9 mei 2010

Van A naar Beter punt En El

Dit weekend was ik met de kinderen naar Veldhoven. Ik kon toch niet weer die bloedjes van kinderen een weekend uit logeren sturen zonder zelf mee te gaan. We hebben het goed gepraat met de gedachte dat JW dan in zijn eentje goed kon klussen zonder verstoringen. Extra bijkomstigheid van deze klus; veel reistijd. Niet alleen voor ons, ook voor mijn ouders die extra komen helpen, mijn broer die al twee keer op een neer is gekomen en verschillende vrienden.
Nog een bijkomstigheid; nog steeds geen telefoon, slechte internet verbinding, vergeten de huur te betalen (dat gaat nou per week en dat zit niet in mijn systeem) en net op tijd het boekje van het consultatiebureau uit de verhuisdoos gehaald. Daar moet ik dinsdag met Rafael naartoe.

Ik merk wel dat ik al weer drie dagen vooruit kan kijken in plaats van een dag. Kennelijk wordt het weer rustiger in mijn hoofd. Misschien doordat we geen telefoon en internet hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten